Departament d'Innovació i Formació Didàctica - Notícies publicades en Maig, 2017

2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019
Notícies publicades en Maig, 2017
  • Dilluns, 15
  • Facultat d'Educació

I CONGRÉS INTERNACIONAL. LES ALTRES LECTURES EN EL SEGLE XXI

Data de celebració: 2 i 3 de novembre de 2017

El segle XXI està cridat a significar un punt d'inflexió de conseqüències quasi imprevisibles en el món de la comunicació humana. La revolució de les eines electròniques no és solament un impacte de caràcter tecnològic, està marcant nous camins en  l'ús i aprofitament de la comunicació. La interacció comunicativa entre els diferents agents comunicadors comporta la definició d'un nou perfil d'accés a la comunicació, és a dir, d'un nou lector. Llegir en el segle XXI no és solament aplicar a les tecnologies de la informació i la comunicació el model seqüencial, directe i unilateral de la lectura basada en el vell model de la impremta. Les tecnologies demanen un lector capaç de reconèixer i interpretar missatges plurimedials o multimodals en els quals les opcions i possibilitats són cada dia més generoses i plurals. Llegir en el moment actual comença a ser ja una altra cosa.

• Dijous, 4
  • Professora Laurinda Brown

Professora Dra Laurinda C.. Brown. Graduate School of Education, Bristol, UK

Dilluns, 25 de setembre de 2017